Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
1. UVODNE DOLOČBE
Študentski servis, d.o.o., Maribor je na podlagi Koncesijske pogodbe, sklenjene z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Republike Slovenije, agencija za izvajanje dejavnosti posredovanja dela, ki vključuje tudi začasna in občasna dela dijakov in študentov (v nadaljevanju servis).
Dejavnost posredovanja občasnih in začasnih del ureja »Pravilnik o pogojih za opravljanje dejavnosti agencij za zaposlovanje« (UR.l. št 139, 29.12.2006).
2. ČLAN
Servis lahko posreduje začasna in občasna dela za:
- osebe s statusom dijaka v Republiki Sloveniji, ki so že dopolnili 15 let,
- osebe s statusom študenta v Republiki Sloveniji,
- osebe s statusom udeležencev izobraževanja odraslih, ki so mlajši od 26 let in se izobražujejo po javno veljavnih programih osnovnega, poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja,
- državljane Republike Slovenije, ki imajo status dijaka ali študenta v tujini, kar se dokazuje s potrdilom o vpisu, izdelanem po predpisih v državi tuje šole,
- osebe, ki so zaključile srednjo šolo v tekočem šolskem letu in bodo na podlagi vpisa na visokošolski zavod pridobile status študenta ob začetku novega šolskega leta,
- študentje tujih univerz, ki v okviru mednarodnih izmenjalnih programov opravljajo študijske obveznosti v Republiki Sloveniji,
- če niso zaposlene oziroma vpisane v evidenco brezposelnih oseb pri Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje.
Član servisa mora za opravljanje občasnih in začasnih del izpolnjevati naslednje pogoje:
- da je dopolnil 15 let starosti in ima splošno zdravstveno zmožnost,
- da izpolnjuje zahteve za opravljanje občasnih ali začasnih del,
- da se ravna po navodilih službe za varstvo pri delu in upošteva navodila drugih strokovnih služb poslovnega partnerja,
- da na servisu pred pričetkom dela dvigne napotnico za opravljanje dela in jo izroči poslovnemu partnerju,
- da vestno in skrbno opravlja delo,
- da delo, ki mu ga zagotovi Študentski servis, d.o.o., Maribor, opravi preko napotnice Študentskega servisa, d.o.o., Maribor,
- da vse spremembe podatkov sporoči servisu v 8 dneh po nastali spremembi.
Servis uporablja in hrani osebne podatke člana, skladno z določbami Zakona o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu podatkov. Servis zbira osebne podatke člana na podlagi 19. člena Pravilnika o pogojih za opravljanje dejavnosti agencij za zaposlovanje. Za namen izdaje napotnice študentski servis zbira naslednje osebne podatke člana: ime, priimek, rojstni datum, EMŠO, davčna številka, naziv izobraževalne organizacije, številka transakcijskega računa, vrsta dela, ki ga bo opravljal član, obdobje opravljanja dela, podatek o opravljenem delu in znesek izplačil.
Servis bo osebne podatke člana, ki jih obdeluje na podlagi Pravilnika o pogojih za opravljanje dejavnosti agencij za zaposlovanje hranil do izpolnitve namen za katerega so bili podatki zbrani oziroma 10 let.
Za namen izvajanja dejavnosti, obveščanja o prostih delovnih mestih in promocije servisa, servis od svojih članov ob včlanitvi, ob podaljšanju članstva ali kadarkoli tekom članstva na željo člana pridobi izjavo za obdelavo in hrambo osebnih podatkov člana. Servis na podlagi izjave člana hrani in obdeluje naslednje osebne podatke: ime in priimek, elektronski naslov in telefonska številka člana.
S strani posameznika pridobljene osebne podatke servis hrani in uporablja le za namen, za katerega je član dal privolitev. Servis hrani osebne podatke, pridobljene na podlagi izjave člane do izpolnitve namena za katerega so bili podatki dani oziroma do preklica izjave.
Podlaga za obdelavo osebnih podatkov člana za namen obveščanja o prostih delovnih mestih in promocije servisa, je izjava člana, da se strinja z zbiranjem, obdelavo in hranjenjem njegovih osebnih podatkov. Svojo izjavo lahko član kadarkoli prekliče, in sicer na način, da na elektronski naslov [email protected] pošlje izjavo o preklicu soglasja za obdelavo njegovih osebnih podatkov.
Član lahko kadarkoli zahteva dostop, popravek ali izbris osebnih podatkov, prav tako ima član pravico, da od servisa zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov v zvez z njim, kot tudi pravico do ugovora obdelavo in pravico do prenosljivosti podatkov. Član lahko vloži tudi pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu. Zahtevo za uveljavljanje svojih pravic lahko član pošlje na elektronski naslov [email protected]. Servis se zavezuje, da bo zahtevo člana vzel v obravnavo brez nepotrebnega odlašanja, vendar najkasneje v roku 1 meseca od prejema vloge. Servis bo posameznika obvestil, ali je zahtevi ugodil oziroma v kolikor ji ni ugodil, razloge za zavrnitev. Prav tako pa mu bo sporočil sprejete ukrepe in ga informiral o vseh pomembnih dejstvih, ki so vplivala na odločitev.
Servis lahko posreduje osebne podatke članov, če za to obstaja izrecna podlaga v katerem od zakonov, ali kadar je to potrebno zaradi izpolnjevanja pogodbe ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja. V ostalih primerih, pa mora imeti servis za posredovanje podatkov pisno izjavo člana, na katerega se osebni podatki nanašajo.
Član servisa izjavlja, da je seznanjen s spremenjeno zakonodajo oziroma s sprejemom Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona za uravnoteženje javnih financ (ZUJF-C – Ur.l. RS 95/2014), po katerem bo od honorarja plačal prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje po stopnji 15,5%.
Član posreduje ob včlanitvi, ob podaljšanju članstva ali kadarkoli tekom članstva svoje kontaktne podatke (GSM številka oziroma e-mail naslov). Servis lahko le-te uporabi za obveščanje člana, v kolikor ima njegovo privolitev.
Član ima dostop do E-poslovalnice KLIKSERVIS z uporabniškim imenom in uporabniškim geslom, z uporabo sprejema navodila za uporabo in pogoje, ki jih vsebuje E-poslovalnica.
Član z včlanitvijo ali podaljšanju aktivnega članstva potrjuje, da je seznanjen z veljavnimi Splošnimi pogoji poslovanja in jih v celoti sprejema.
3. POSLOVNI PARTNER
Poslovni partner se zavezuje:
- da bo zaradi spremenjene zakonodaje oziroma sprejetja Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona za uravnoteženje javnih financ (ZUJF-C – Ur.l. RS 95/2014) za vse račune za opravljeno začasno in občasno delo dijakov in študentov, ki so bili izstavljeni pred 01.02.2015 in na dan 01.02.2015 niso bili poravnani ter člani po njih niso prejeli nakazila, poravnal dodatni račun za prispevke ter davke po ZUJF-C (prispevek delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje po stopnji 8,85 %, prispevek za zavarovanje za poškodbe pri delu in poklicne bolezni po stopnji 0,53 % ter prispevek delodajalca za zdravstveno zavarovanje po stopnji 6,36 %),
- pred pričetkom opravljanja občasnih ali začasnih del seznaniti člane servisa s predpisi in ukrepi za varno delo,
- zagotoviti potrebna zaščitna sredstva članom servisa,
- seznaniti člane servisa z njihovimi pravicami in dolžnostmi, ki so v skladu z Zakonom o delovnih razmerjih in s splošnim aktom poslovnega partnerja,
- ob pričetku mora članu izročiti en izvod potrjene napotnice,
- da sprejme, izpolni in vrne napotnico Študentskega servisa, d.o.o., Maribor za delo, ki ga je naročil na Študentskem servisu, d.o.o., Maribor,
- zagotoviti, da bo servis prejel pravilno izpolnjeno in žigosano napotnico (tretji in četrti izvod) oziroma obračunski seznam takoj po opravljenem delu člana servisa ali najpozneje v 45. dneh po dnevu napotitve njegovega člana na delo,
- plačati račun v valutnem roku; v primeru, da zamudi s plačilom računa, je servisu dolžan plačati zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti do dneva plačila,
- vse spremembe podatkov sporočiti servisu v 8 dneh po nastali spremembi.
Pooblaščena oseba, ki izpolnjuje in žigosa potrdila s strani naročnika, jamči za pravilnost in verodostojnost vpisanih podatkov.
Servis in poslovni partner se dogovorita, da mora poslovni partner v primeru, da mu servis posreduje kakršnekoli osebne podatke, slednje uporabljati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter Splošne uredbe o varstvu podatkov in v skladu z namenom teh splošnih pogojev poslovanja, kot tudi mora poslovni partner zagotoviti zavarovanje osebnih podatkov, ki obsega organizacijske, tehnične in logično tehnične postopke in ukrepe, s katerimi se zavarujejo osebni podatki, preprečuje slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava teh podatkov.
Servis bo sodeloval le s tistimi poslovnimi partnerji, ki zagotavljajo zadostna jamstva za izvedbo ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov s katerimi se zagotavlja varstvo pravic posameznika, na katerega se osebni podatki nanašajo.
Servis bo poslovnemu partnerju za namen posredovanja dela posredoval osebne podatke člana, in sicer v obliki napotnice, ki vsebuje podatke, določene v 19. členu Pravilnika o pogojih za opravljanje dejavnosti agencij za zaposlovanje. Poslovni partner bo s strani servisa prejete podatke člana, obdeloval le v mejah in za namen, za katerega so mu bili osebni podatki posredovani, ter bo posredovane osebne podatke obdeloval le do izpolnitve namena za katerega so mu bili posredovani. O posredovanih osebnih podatkih servis vodi evidenco posredovanj, v katero vpisuje komu so bili osebni podatki posredovani, za kakšen namen in kateri osebni podatki so bili posredovani.
Poslovni partner mora v primeru kršitve varstva osebnih podatkov, ki so mu bili posredovani s strani servisa, o kršitvi nemudoma obvestiti servis. V primeru, da bi bile s kršitvijo varstva osebnih podatkov ogrožene pravice in svoboščine članov, mora poslovni partner v 72 urah po seznanitvi s kršitvijo o kršitvi obvestiti tudi Informacijskega pooblaščenca. V obvestilu o kršitvi mora poslovni partner opisati vrsto kršitve varstva osebnih podatkov, kategorije in okvirno število posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, vrsto osebnih podatkov ter opis verjetnih posledic kršitve varstva osebnih podatkov in ukrepov, ki jih je sprejel za ublažitev morebitnih posledic.
Poslovni partner ima dostop do E-poslovalnice KLIKSERVIS z uporabniškim imenom in uporabniškim geslom, z uporabo sprejema navodila za uporabo in pogoje, ki jih vsebuje E-poslovalnica.
4. ŠTUDENTSKI SERVIS
Študentski servis, d.o.o. Maribor se zavezuje:
- na podlagi potrjenih potrdil s strani poslovnega partnerja izdati račune in jih skupaj z enim izvodom potrdila posamezne napotnice poslati poslovnemu partnerju,
- svojim članom na njihove transakcijske račune nakazovati plačila za opravljeno delo isti dan, ko prejme obvestilo od banke o nakazilu na svoj TRR,
- poslovnemu partnerju izstaviti račun v skladu z vsakokratno veljavno zakonodajo,
- da varuje in uporablja osebne podatke članov in poslovnih partnerjev v skladu z določbami Zakona o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu podatkov,
- da bo osebne podatke, prejete s strani poslovnega partnerja obdeloval in varoval na enak način kot je to določeno za poslovnega partnerja v 3. točki teh pogojev.
5. ODŠKODNINSKA ODGOVORNOST
Študentski servis, d.o.o. Maribor odškodninsko oziroma materialno ne odgovarja za delo svojih članov. Član je za svoje delo odgovoren poslovnemu partnerju.
6. VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani Študentskega servisa, d.o.o. Maribor in v vseh poslovalnicah.
Študentski servis, d.o.o. Maribor ima pravico, da te splošne pogoje poslovanja kadarkoli enostransko spremeni.
O spremembi splošnih pogoje poslovanja je servis dolžan člane in poslovne partnerje obvestiti:
- z obvestilom na spletni strani,
- z obvestilom v poslovalnicah servisa.
V Mariboru, 21.05.2018
Študentski servis, d.o.o.